samanthanoordhof.reismee.nl

weekje Nederland

Na een weekje Nederland is het vanmiddag toch weer tijd om richting het mooi Londen te reizen! Vanavond om half 7 vlieg ik terug voor een kleine 2 weekjes vakantie vieren :)

Zaterdag avond kwam ik aan op Schiphol, de familie geknuffeld en gelijk in de auto want het plan was om Niels te verassen op zijn verjaardag! Veel mensen wisten er van af dat ik zou komen, behalve onze jarige job natuurlijk! Hij was heel erg verast en had het totaal niet verwacht! Missie geslaagd haha!

Zondags mocht ik al gelijk in de basis beginnen in het 2e bij OWK! Ik was heel erg bang dat ik Engelse dingen zou gaan roepen, maar dat viel mee gelukkig! Super goede wedstrijd neergezet met het team en gewonnen van de koploper! En ook het eerste heeft gewonnen dus een top dag met 4 punten binnen :) En ik mis ook geen wedstrijden meer van OWK, want de eerst volgende wedstrijd is 11 januari en dan ben ik alweer terug! Ideaal haha

Maandag ben ik naar Groningen geweest om mijn lieve vriendinnetjes daar te zien. Ik vond het heel raar om mensen Nederlands te horen praten in de Heerenstraat haha! Maar voor de rest is er niks veranderd en voelt t net alsof ik een weekje op vakantie ben geweest ;p!

Dinsdag had ik het huis lekker voor mezelf, Dylan had het DPT in Emmeloord en papa en mama waren daar heen om te kijken. Even met school bezig geweest en even bij mijn lieve collega's van Gout wezen kijken.

Woensdag was een rustig dagje, iedereen was thuis en gezellig met zn allen film gekeken! En omdat het natuurlijk kerstavond was kwamen de hapjes op tafel :) Heeeerlijk!

Donderdag en vrijdag was het natuurlijk kerst! 1e kerstdag met de familie van mama's kant naar Ni Hao geweest in stadspark, super druk! En vrijdag 's middags al naar opa en oma gegaan om gezellig spelletjes te doen en 's avonds met de hele familie het 'kerst-spel' gedaan! Super gezellig!!

Gisteren niet veel gedaan... Met mama boodschappen gedaan en nieuwe korfbalschoenen gekocht! :) Die zitten dan natuurlijk ook al in de koffer zodat ik ze mooi kan inlopen in Engeland!

En toen was het alweer zondag... De week is voorbij gevlogen! Nog twee weekjes vertoeven in Londen en dan zit het hele avontuur er al weer op! Gelukkig komt morgen Lieke al en 6 januari mama dus deze twee weken worden vast super leuk!!

Tot kijk vriendjes!

xx

Reacties

Reacties

oma

Dit was de goeie xxxoma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!