samanthanoordhof.reismee.nl

week 12

Waaaah!! Morgen is het dan zover! Op naar Nederland! Vandaag en gisteren een beetje de koffers ingepakt, heb echt te veel spullen!! Alles is uitgeprint dus alles is klaar om te gaan :)

Zaterdag dus naar Stonehenge geweest en daarna naar Bath. Super leuke dag gehad! Stonehenge was geweldig!! Je mocht de stenen helaas niet aanraken omdat de grond eromheen niet sterk genoeg was, maar wel van alle kanten mocht je het bekijken! Daar hebben Kristel en ik dus goed gebruik van gemaakt door na elke 5 min te stoppen en een foto te maken haha. Daarna zijn we nog met de bus naar Bath geweest, super leuke en gezellige stad! Was een hele grote Kerstmarkt dus was het super druk. En toen was het 'schoolreisje' alweer voorbij haha. Het voelde echt aan als een schoolreisje omdat we met een touring bedrijf gingen, dus hadden we een groepje waar we de hele tijd mee liepen en een guide. Maar was echt een super geslaagde dag!

Zondags moest ik er weer vroeg uit om te korfballen. Alweer een uit wedstrijd! En mijn teamgenootjes zijn zooo lief! Ze hadden een taart voor mij gemaakt omdat ik jarig was geweest! Zo schattig!! Helaas hebben we wel verloren... Natuurlijk mag je de scheids nooit de schuld geven, maar dit was echt de slechte scheids die ik ooit had gezien... Was zijn eerste wedstrijd op het hoogste niveau, nou ik hoop ook z'n laatste!! Hahah maar wel 2 gescoord! :) 'S avonds zijn Kristel Froukje en ik nog uiteten geweest omdat Kristel woensdags weg zou gaan :( Dus lekker naar onze favoriete Italiaan!

Toen ben ik maandag met Kristel nog Londen ingeweest. Het was haar laatste x dus we moesten er wat van maken! Helaas kon Froukje niet mee omdat die ziek op bed lag.. Ik ben eerst zelf nog Camden Town ingeweest om de nodige souverniertjes op te halen en kerst kadootjes en toen samen met Kristel het centrum ingegaan. We hadden gezien dat 's avonds de premiere van de film Night at the Museum op Leicester square was, dus daar zijn we heen gegaan. Hadden een perfect plekje en hebben dus ook eindelijk onze beroemdheden gezien haha! En de nodige handtekeningen natuurlijk!! 8 maar lieft! :)

Dinsdag en woensdag waren niet zulke bijzondere dagen... Met school bezig geweest en beginnen met inpakken. Wat neem ik mee en wat niet haha! Woensdags had ik nog een zware training omdat er zondag een belangrijke wedstrijd op het programma staat. Hier kan ik alleen niet bij zijn want ik sta dan al in de sporthal in Nederland!! Voelt zo raar ahah!

Gisteren had ik mijn laatste les op Kingston Univeristy! En dus vakantie tot begin februari! Naja vakantie, er moeten nog heel wat woorden getypt worden voor de essays maar we hebben in ieder geval geen lessen meer haha!

En vandaag dan nog even 'uitzitten' en dan morgen op pad naar het vliegveld... met alle koffers... in mn eentje.... haha! Wordt een lange dag ben ik bang maar ik heb er heel veel zin in!!

Dusss ik zeg zie jullie aan de andere kant van het Kanaal!!

xxxx

Reacties

Reacties

oma

We kijken naar je uit .Blij dat je zondag weer bij ons bent.De kippensoep zal klaar staan .Nou doei veel kusjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!