samanthanoordhof.reismee.nl

week 10

Daar zijn we weer!

Nog maar 2 weekjes voordat het Kerst is! Al lijkt het alsof het hier morgen al is, zoveel kerstbomen en huisversieringen zijn er al!

Afgelopen zondag gewonnen met korfbal!! uit mijn hoofd was het 16-7! Mocht de vrijeballen nemen :) 2 uit 2 gescoord hahah! En nog een doorloop bal! Morgen heb ik mijn eerste uit wedstrijd, ben benieuwd hoe groot de hal zal zijn. Waarschijnlijk groter dan de hal van de Nomads haha!

Maandag was ik weer lekker vrij en heb ik een shirt voor Dylan opgehaald van Chelsea. Super mooi geworden met zijn naam achterop! :) Voor de rest van de dag met school bezig geweest zoals eigenlijk de rest van de week. Tijd begint nu toch te dringen! Nog maar 2 weekjes en ik ga naar huis ;) Gelukkig zijn de echte deadlines pas in januari, maar probeer toch alles daarvoor af te hebben!

Gisteren natuurlijk Sinterklaas! Voelt toch raar om dan niet met familie te zijn :( Gelukkig was ik er een beetje bij door skype haha! Maar toch is het anders ;p

Vanavond ga ik samen met Froukje en Kristel Sinterklaas vieren ! Straks even boodschappen doen en lekkere dingen kopen! Daarna de gedichten voorlezen en de kadootjes uitpakken :) Zin in!!

Morgen dus een wedstrijd... Wordt om kwart voor 9 's ochtends opgehaald! Vroegg! Hahah Dan hebben we volgende week zondag nog een wedstrijd en die week erna zit ik alweer in de Rodenburghal om mijn eigen team aan te moedigen ! Voelt toch wel echt raar dat het nu zo dicht bij is... 11 december klinkt nog zo ver weg maar is eigenlijk over 6 daagjes al!

Dat was het weer voor deze week :)

Kusjesss

Reacties

Reacties

oma

Leuk dat je er vrijdagavond even bij was.Vanavond naar Dylan wezen kijken helaas verloren maar hij heeft zijn best gedaan.xxxoma en opa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!