samanthanoordhof.reismee.nl

week 11

Halloo luitjes!

En alweer een week voorbij! Time flies when you're having fun! Nog maar een dikke week te gaan en dan zit ik op het vliegtuig richting Nederland! Eindelijk mijn familie en vrienden weer zien! :)

Maar eerst hier nog veel leuke dingen doen! Heel veel mensen gaan dit weekend of volgende week al weg... Heel jammer!

Zoals ik in mijn laatste blog vertelde heb ik vorige week zaterdag Sinterklaas gevierd met Froukje en Kristel! Was echt een geslaagde avond. We hadden allemaal lekkere hapjes gekocht, flesje wijn erbij, heerlijk! En natuurlijk kadootjes! Super leuke gedichten en kadootjes :) Froukje had het lootje van Kristel getrokken, ik moest een kadootje voor Froukje kopen en Kristel voor mij. Heb een super lief gedicht gekregen en een lekkere warme pyjama broek (mijn papa en mama zouden zeggen tokkie broek haha) en leuke armbandjes! Helaas ben ik niet mee gegaan op stap, want zondags ging de wekker om half 8.

Zondags had ik namelijk een wedstrijd! Eerste uitwedstrijd, ongeveer drie kwartier rijden. Veel grotere hal dan die van de Nomads, maar dat kan ook al gauw haha! Niet zo'n hele goede wedstrijd gespeeld, maar wel 3 gescoord! Mocht weer de vrijeballen nemen en dat ging alweer goed :) Gelukkig wel gewonnen met 18-16 en slechte wedstrijden moet je ook winnen, anders wordt je geen kampioen ;) En 's avonds lekkere hutspot gegeten samen met Froukje, met bijna net zo lekkere rookworst als van de Hema! Haha

Maandags ben ik eerst voor school bezig geweest en toen zijn Froukje Kristel en ik 's avonds naar Winter Wonderland geweest! Super mooi en gezellig! Soort hele grote kermis en markt in één. Allemaal leuke kraampjes met lekker eten en een heel groot reuzenrad. Heel gezellig!!

Dinsdags moesten we natuurlijk weer vroeg opstaan... Laatste keer gelukkig want volgende week hebben we geen les! Toen 's middags nog een les en daarna naar de bioscoop geweest! De Pinguins van Madagascar hahah! Grappige film, zeker een aanrader ;) Al weet ik niet of die ook in Nederland draait ;p

Woensdags de hele dag bezig geweest met school. 1 coursework ingeleverd, nog 1tje helemaal afgemaakt en begonnen met de ena laatste. Productief dagje dacht ik zo ;) 's avonds natuurlijk weer lekker getraind en klaar gestoomd voor de wedstrijden van zondag! 1e en het 2e heeft een wedstrijd in dezelfde uithal dus ben benieuwd!

En toen was het natuurlijk gisteren mijn verjaardag! Heel raar wakker worden helemaal alleen, maar echt een leuke dag gehad! 's ochtends vroeg ging de deurbel al want de postbode stond met een pakketje klaar! Een grote doos met allemaal leuke kadootjes van papa, mama, dylan en opa en oma! :) Super blij mee! Toen moest ik toch echt naar school haha! 's avonds nog met Froukje en Kristel de pub ingeweest en daar hadden ze voor mij nog een taart met kaarsjes klaar staan en super leuke kadootjes! Een theepot, 2 mokken en 2 theekoppen! Nog geen idee hoe ik deze heel mee naar Nederland krijg maar ben er super blij mee :)

En toen was het alweer vrijdag... Vanmiddag naar school en daarna een ''afscheids diner'' met een paar mensen. Maar niet tot heel laat want morgen ochtend gaat de wekker weer super vroeg want Kristel en ik gaan naar Stonehenge!! Super veel zin in :)

Nou luitjes, dat was het weer! Misschien dat ik volgende week nog schrijf en anders zie ik jullie allemaal weer in Nederland!! :D

Love,

Samantha

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!