samanthanoordhof.reismee.nl

week 8

Het lijkt wel of de tijd steeds sneller gaat.. Nog maar 4 week te gaan en dan is het kerst! Aftellen is nu echt begonnen :)

Maar eerst nog even hard bezig voor school... Er moete 4 essay's ingeleverd worden voor 4 verschillende vakken. En de eerste deadline is op mijn verjaardag

Frown
Leuk verjaardags cadeau zou je zeggen haha! Gelukkig hebben we veel vrije tijd en dus genoeg tijd om er mee bezig te gaan. (het punt is om er ook daadwerkelijk mee bezig te gaan... haha)

De verhuizing is super goed gegaan! Het was een hectische en stressvolle dag, maar alles is goed aangekomen en alles is afgeleverd. Ik heb een nieuw tweepersoons bed, een nachtkastje en een kleding kast gekregen. Maar deze moesten natuurlijk nog wel in elkaar gezet worden, en laat ik daar nou niet echt een ster in zijn... Maar alles was de volgende dag helemaal klaar en in gebruik!

De flat zelf is best oud, maar erg prettig om in te wonen. Froukje en ik wonen nu samen en dat is super gezellig! We eten bijna elke avond samen en af en toe komt Kristel ook gezellig langs om samen te eten. En als afsluiting gaan we dan gezellig kaarten!

En ik kan jullie het heugelijke nieuws vertellen dat ik dit jaar gezellig met mijn lieve vriendinnetje Lieke oud en nieuw in het geweldige Londen ga vieren!! Het is nog even afwachten wat je gebroeders Lap gaan doen, maar Lieke heeft een vlucht geboekt en komt 29 decemeber deze kant op! Super veel zin in!!

Met korfbal heb ik geen wedstrijden meer gehad, omdat er geen wedstrijden waren. Heel jammer, maar ja haha! Volgende week zondag hebben we weer een wedstrijd en dan voor het 2e en voor het 1e. Ze vroegen laatst aan mij wie er zou winnen in een wedstrijd, OWK of de Nomads, maar ik laat in het midden wat ik daar op geantwoord heb :) hahaha! Het team is echt super gezellig en we hebben waarschijnlijk op Sinterklaas avond (5 dec) een Kerstfeestje, hahah! De trainingen zijn wel zwaar, maar dat moet ook wel als je op het hoogste niveau in Engeland speelt. Maar ik kan niet wachten om weer gezellig met OWK te trainen :)!

Vandaag nog een lekkere rustige dag, hele huis voor mezelf :) Een vriend van Froukje is gisteren over komen vliegen, en zij gaan vandaag lekker Londen in! Ik moet er binnenkort ook maar weer heen, voor je het weet kan het niet meer! hahah

Nou luitjes, dat was het weer! En tot de volgende keer!

Kusjes en knuffels from London!

Samantha

Reacties

Reacties

Sietske

Ik mis een verslag van die leuke donderdagavond. ;)

opa en oma

Weer een goed verhaal word er blij van dat jou zo goed gaat. kusjes Opa en Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!