samanthanoordhof.reismee.nl

Vakantie en Anne hier!

Vorige week had ik lekker een weekje vakantie, niet dat ik normaal gesproken wel veel naar school moet... Maar het gaat om het idee haha!

Maandags ben ik met Kristel, Froukje en Gül (meisje uit Oostenrijk) samen naar Londen geweest en wel naar Madame Tussauds! Wouden we alle 4 al heel lang graag heen in ons eigen land, maar is er nooit van gekomen dus wouden we graag hier erheen. Met de kortingskaarten die we op het station hebben mee genomen (dit zijn speciale vouchers voor bepaalde attracties waar je dan 2 tickets voor de prijs van 1 krijgt) kostte het nog maar 15 pond! Was echt heel leuk, eindelijk beroemde mensen gespot haha! Daarna zijn we nog even in Camden town wezen kijken, zeker een plek om vaker heen te gaan! Allemaal leuke kraampjes met 'hebbedingetjes'. 'S avonds hebben we een multi culturele avond maal gehad. Een soort aardappelschotel uit Spanje, schnitzel uit Oostenrijk en een toetje uit Italië. Was echt een super gezellige dag!

Dinsdags ben ik met Kristel en Froukje naar Windsor afgereisd om daar het Windsor Castle te bewonderen. Echt heel erg mooi! De koniging verblijft hier nog regelmatig en je kon door middel van een tour door de verschillende trekken heen lopen. Super mooi weer erbij en 's avonds weer lekker gegeten bij onze favoriete Italiaan!

De rest van de dagen lekker rustig aan gedaan :) Beetje met school bezig geweest en wat gelezen. Maar vrijdag was het zover, kon ik mijn tweede gast op halen: ANNE! 'S avonds om 11uur kwam ze ongeveer aan op Gatwick en zijn we samen weer richting mijn kamertje gegaan. Gelijk gaan slapen want de volgende ochtend er weer vroeg uit want we moesten Londen in! Super veel gelopen en gezien. Via Londen Eye langs de Big Ben via St. James Park naar Buckingham Palace. Vanaf daar richting Picadilly Circus en naar Oxford street gelopen. Hier even gelunchd en toen in de metro gestapt richting East End. Hier zijn allemaal leuke vintage winkeltjes en schattige kleine boetiekjes. 'S avonds hebben we bij mij thuis gegeten en zijn we daarna met Kristel en haar vriend (die nu bij haar op bezoek is) wat gaan drinken in de pub. Was een super gezellige avond ;)

Zondags had ik mijn aller eerste wedstrijd voor de Nomads en mijn eerste wedstrijd zinds 2 maanden! Super spannend maar het was echt super leuk! Hebben helaas wel verloren, maar hebben wel als team tot het einde toe door gevochten. Hierna zijn Anne en ik even langs mijn huis gegaan om te douchen en toen weer met de trein richting Londen. Hier zijn we meteen op de metro gestapt en richting Covent Garden gegaan. Hier hadden ze al alle kerstverlichting aangezet dus dat was super leuk om te zien! Wat winkeltjes ingelopen en daarna naar de Tower Bridge gegaan. Hier was het super druk omdat hier een kunstwerk van miljoenen klaprozen te vinden was ter nagedachtenis van de Eerste Werdeldoorlog die dit jaar 100 jaar geleden was. De Tower Bridge is en blijft toch echt super mooi in het donker.

Maandags was ik nog lekker vrij en zijn wij via Primrose Hill (uitzicht over de stad) richting de Londen Zoo gelopen. Gelukkig hadden we hier ook korting kaartjes voor dus was dit nog maar 11 pond per persoon! En het was ook nog een super rustig dus we konden van alle dieren mooie foto's maken. In totaal bijna 4 uur rond gelopen in de Zoo. Super veel leuke en aparte dieren. Hierna zijn we nog eventjes door Camden Town gelopen en toen zeiden onze voeten toch wel echt dat ze rust nodig hadden. 'S avonds samen met Froukje bij mij thuis gegeten en nog wat spelletjes gedaan.

En toen was het alweer dinsdag, vakantie voorbij helaas. Vanochtend vroeg er weer uit om naar school te gaan. Gelukkig was de docent vroeg klaar en konden we nog even lunchen in Kingston. Daarna moest Anne toch echt op de trein richting het vliegveld! Heb echt super leuke en gezellige dagen gehad!! Thanksss :)

Morgen is het dan eindelijk zo ver: VERHUIZEN! Ben echt heeeeeel benieuwd en heb er super veel zin in! Eindelijk echt een beetje onze eigen plekje, ook al is het maar voor een kleine 2 maanden en ga ik over een dikke maand al een weekje naar huis haha!

Lang verhaal, maar jullie horen vast snel weer wat van mij!

Dikke kus

Samantha

Reacties

Reacties

opa en oma

Wat weer een verhaal vinden het leuk dat je zo geniet.kusjes opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!