samanthanoordhof.reismee.nl

week 6

Zo was het gisteren nog stralend mooi weer, zo komt het water nu met bakken uit de hemel.

Alweer een week voorbij, 2 november alweer! Over 10 dagen kunnen we verhuizen (eindelijk!). De bank heeft de papieren ondertekend, en nu moeten we nog 7 werkdagen wachten tot dat we de sleutel krijgen. 12 november gaan we dus verhuizen en ik heb er echt heel veel zin in! Ik ben er deze week geweest samen met Helen en het is heel gezellig klein (omdat alles natuurlijk op 1 verdieping is) en netjes. De bushalte is een stuk minder lopen dan nu dus dat scheelt ook weer!

Volgende week een weekje vakantie! En dan zijn we ook alweer op de helft van school... Na de vakantie namelijk nog maar 6 weken les! Deze week ook maar beginnen aan mijn essay's en zorgen dat ik die zo snel mogelijk af heb zodat ik in de kerstvakantie niks hoef te doen!

Afgelopen week stond eigenlijk in het teken van Halloween! Dit wordt hier uitbundig gevierd dus de winkels stonden er al weken vol mee. Woensdag hebben Kristel Froukje en ik inkopen gedaan, en donderdag ben ik samen met Froukje op stap geweest. Was heel leuk om te zien dat iedereen verkleed was, van vampier tot pompoen tot pinguin! Was heel gezellig! Vrijdag was het natuurlijk 'echt' Halloween. We hadden gehoord dat het dan super druk zou zijn in de cub dus hadden Kristel en ik besloten dat we naar een pub zouden gaan. En dat was maar goed ook! Geen entree, geen lange rijen, goedkope drankjes, bar en een dansvloer, leuke mensen, het voelde net weer als thuis haha! En vanaf de pub waar wij waren kon je uitkijken op de club aan de andere kant van de weg en daar stond toch een rij! Niet normaal hahaha!

Gisteren zijn we met z'n 3en naar een rugby wedstrijd geweest in Twickenham! Super leuk om te zien, zoveel mensen. Uiteindelijk zaten er 53.568 mensen in het stadion en de bovenste ring was nog helemaal leeg! Van de sport zelf snapten we niet zoveel, maar gelukkig kreeg Froukje soms wat tips door van een man die er wel wat van snapte haha! 'S avonds hebben we ouderwets spelletjes gedaan en dat op een zaterdag avond!

Vandaag dus een regen achtige dag, maar lekker binnen blijven dus en met school bezig!

Kusjesss

Samantha

Reacties

Reacties

opa en oma

Leuk om weer te horen dat het je naar de zin gaat Blij dat je nu eindelijk zicht hebt wanneer je gaat verhuizen hoop dat je daar nog een leuke tijd door gaat brengen.Veel kusjes opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!