samanthanoordhof.reismee.nl

week 5

Goedemorgen luitjes!

Alweer een week voorbij... Gaat zo snel! Maar wel weer een leuke week gehad!

Maandag was ik nog lekker vrij :) Moesten alleen 's avonds voor alle Engelse studenten die er ook over nadenken om in het buitenland te studeren een presentatie geven over Groningen. Wat Groningen te bieden heeft enz. En dan besef je hoe leuk Groningen eigenlijk is en hoe erg je t mist! Het gewoon uit kunnen gaan zonder eerst een halfuur in de rij te staan, 10 euro entree te betalen en dan ook nog veel geld betalen voor een drankje. Ja ik mis Groningen! haha

Woensdag was een erg leuke dag! Ik ben 's avonds naar Epsom (halfuurtje met de bus) afgereisd en heb met de korfbalvereniging Nomads mee getraind! Super leuke en gezellige vereniging! Heel anders dan in Nederland maar ik had t echt gemist om een bal in mn handen te hebben! Het niveau hier in Engeland is alleen wel een stuk lager dan in Nederland. Maar de coach zei dat hun beste spelers er niet waren ivm het EK in Portugal. Hun beste heren zitten namelijk in het nationale team en zullen over 2 weken weer mee doen met de trainingen. 9 november is de eerste wedstrijd! Spannend!! Ben erg benieuwd hoeveel publiek er is en hoe de sfeer zal zijn!

Helaas had ik de dagen erna ongelovelijke spierpijn... Maar ja wat wil je ook als je 2 maanden niks hebt gedaan... Gelukkig is dat nu helemaal over en kan ik er woensdag gewoon weer tegen aan!

Vrijdag was even een mindere dag. Ik heb mijn studiefinanciering ontvangen, echter had ik iets verkeerds ingevoerd waardoor ik alleen mijn lening heb gekregen en niet mijn basis-beurs. Op dit moment is papa aan het bellen (op advies van onze DUO medewerker Annelies Schuitema, SUPER BEDANKT!) met DUO om dit weer terug te draaien en als het goed is krijg ik het dan alsnog met terugwerkende kracht. Fingers crossed, want het leven hier in Londen is ontzettend duur!!!

Over de flat valt het volgende te zeggen: afwachten, afwachten en nog een afwachten... De papieren liggen nu bij de bank en deze moeten nog ondertekend worden en blablabla. Duurt allemaal erg lang! We zouden nu eigenlijk al een maand in de flat moeten wonen... Maarja heb een dak boven mn hoofd en de keuken is zo goed als klaar, dus no problemo!

Zaterdag zijn Kristel, Froukje en ik 's ochtends heeeel vroeg (6uur wekker!!) richting Londen gegaan om daar de bus te pakken naar Oxford. Super mooie stad, heel oud, allemaal kasteel achtig enzo. Was ook prachtig mooi weer dus hebben ons zeker vermaakt!

Vandaag is het alweer maandag. Nog 1 weekje school en dan heb ik een week vakantie. Dit weekend allemaal Halloween party's. De winkels hangen er al weken vol mee! Heel anders dan in Nederland! En over ander halve week komt mijn volgende gast: ANNE!! Super veel zin in!!

Dikke smakkerd!

Samantha

Reacties

Reacties

pieter

sam sam als je je vader ook niet had hihi
bij deze alles ingevult ingescant en verstuurd komt goed schatje xxxx

pap

Opa enOma

Je verhaal weer met blijdschap gelezen leuk om iedere week te horen hoe het met je gaat Gelukkig goed op paar ongemakken na hou taai.Veelxxxxxvan ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!