samanthanoordhof.reismee.nl

papa en dylan hierrr

Donderdag avond, 10 voor 10 was ik weer herenigd met mijn pappie en broertje!! Eerst 1,5 uur in een busje gezeten en op een heel klein en verlaten vliegveld een uur gewacht, maar het was het waard!

Smile
Helaas moesten we daarna ook nog weer 2 uur terug reizen en bij thuis komst moest papa zijn eigen bed nog opblazen... hahaha

De volgende ochtend vroeg op pad (na weinig slaap doordat iemand in het gezelschap erg veel geluid maakt 's avonds, ik noem geen namen), met de trein richting Londen. Beetje rondgelopen langs ''the high lights'', Big Ben, Londen Eye, Buckingham Palace, Leicester Square enz. Toen rond een uurtje of 1/2 weer terug naar Kingston want sommige mensen moesten nog naar school (meh). Maar volgens mij hebben de mannen zich wel vermaakt in Kingston door kastanjers naar eekhoorns te gooien enzo.. Arme beestjes. En dan vraag je je af wie de 'volwassene' is he

Cool
. 'Savonds hebben we gezellig met Froukje en Kristel samen gegeten in een pub. Hierna zijn we weer met z'n drietjes terug naar Londen gereisd om de Londen Eye en Big Ben in het donker te zien! Blijft toch 10x zo mooi dan overdag. Ook zijn we even op Picadilly Circus geweest. Daarna zeiden onze voetjes toch echt dat ze rust nodig hadden en zijn we weer richting mijn huis afgereisd.

De volgende ochten weer vroeg op pad want Dylan wou graag het Arsenal stadion zien. Lopen we het metro station uit, worden we eerst al bekogelt met de vraag of we matchtickets willen komen, daarna met tentjes die sjaals, shirts en andere souvernietjes van Arsenal verkopen en dan kom je eindelijk bij het stadion, blijkt dat je er niet in kan omdat het matchday is... Naja dan maar naar het Chelsea stadion. En wij zullen geen Noordhofjes zijn door niet eerst een x verkeerd te lopen en aan de verkeerd kant van het stadion staan, zodat we weer helemaal om konden lopen

Cry
Maar uiteindelijk het wel gevonden en een hele leuke rondleiding gekregen van een echte Chelsea-fan. Hierna zijn we weer richting het centrum gegaan, want we hadden kaartjes gekocht voor de Londen Eye! Dus moest er eerst gegeten worden en zijn we rond een uur of 8 in de lucht gegaan. Super mooi uitzicht! Het was heel helder dus we konden heel ver kijken!! Na een halfuurtje moesten we er al weer uit en zijn we op de metro gestapt richting de Tower Bridge. Rond een uurtje of half 12 lagen wij weer in ons bedje en konden onze voetjes weer rusten.

Vandaag was dan alweer de laatste dag... Koffers inpakken en daarna maar weer op pad. Door spoorwerkzaamheden moesten we ergens anders opstappen dan normaal, maar alsnog waren we rond 11uur in Londen. Hier zijn we eventjes op Covent Garden geweest en hebben de mannen wat souverniertjes gekocht voor thuis. Daarna maar richting de bushalte, waar het afscheid toch weer zwaar viel. Het was heel fijn om eventjes ''thuis'' om je heen te hebben!! Gelukkig is de reis terug helemaal zorgvuldig verlopen (ook het 4 uur wachten op het vliegveld) en zitten de mannen nu weer bij mama in de auto richting Groningen!

Het waren hele gezellige en leuke dagen met papa en Dylan en we hebben super veel gelachen!! Nog 2 maanden en dan zie ik ze weer, net als de rest aan de andere kant van het Kanaal! Maar morgen er weer een week school (gelukkig morgen nog lekker vrij

Cool
)...

Nu lekker slapen met geen snurkende mensen om me heen en een heel bed voor mezelf!

Kusjesss

opa en oma

We hebben je verhaal gelezen en kunnen er uit opmaken dat je het met zijn allen naar de zin hebt gehad erg leuk hoor.Wij volgen wel weer op de media .Veel kusjes opa en oma.

pieter

Sam mooi omschreven weekend eigenlijk veel te kort :-D en het puntje gokhal was je ff vergeten hihi

Xxxxxx

Pap

Sietske

Kan niet wachten tot kersttt!