samanthanoordhof.reismee.nl

week 4

Een week vol hectiek en geluk !

Zo vertelde ik in mijn vorige verhaal dat ik gezellig op stap ging, zo was ik de volgende middag mijn ID-kaart kwijt

Surprised
! Het uitgaan was hartstikke leuk en gezellig, alleen ik heb wss met het betalen van de drankjes perongeluk mijn ID-kaart laten vallen. Dit kon ik mij alleen totaal niet voorstellen, maar ik ben toch zaterdag avond terug gegaan naar de club om te kijken of ze heb gevonden hadden. En na een halfuur gewacht te hebben hadden ze hem gelukkig gevonden! Zoooo blij!! Want zonder ID-kaart kun je nikss!

Zondags hadden we een rustig dagje ingelast. 'Savonds zijn we (Kristel, Froukje en ik) lekker bij de Italiaan geweest en daarna naar de film gegaan. The Maze Runner, super leuke film! Het heeft alleen een open einde en het vervolg komt pas september 2015 uit... Maarja hebben we weer een reden voor een reunie!

Maandags was ik nog lekker vrij en ben ik even naar Surbiton geweest om mijn bustickets uit te printen. En toen ik thuis kwam vertelde Helen (huisbaas) mij het goede nieuws dat alle formulieren binnen waren voor de nieuwe flat! Echt slechte nieuws was alleen dat deze nog gecontroleerd moeten worden en ondertekend en blabla. Dus we kunnen waarschijnlijk pas 24 oktober verhuizen. Volgende week vrijdag dus... Gelukkig heb ik wel kunnen regelen dat papa en Dylan bij mij op de kamer kunnen slapen! Het enige nadeel is, is dat we geen keuken hebben... Maarja beter iets dan niets!

Gisteren heb ik vliegtickets geboekt. 20 december vlieg ik naar Nederland om een weekje thuis door te brengen en kerst te vieren. 28 decemeber vlieg ik dan weer terug naar Engeland en blijf daar nog voor een dikke 2 week. Oud en nieuw vieren (met hopenlijk Lieke, Niels, Sander en misschien hun vriendinnetjes!!) en daarna nog een week genieten van de stad. 6 januari komt mama nog naar Londen toe en daarna vliegen we samen 10 januari terug en dan is Sammie's avontuur in Londen afgelopen

Frown
Gaat super snel!!

Vandaag zijn Froukje en ik even Londen in geweest. Shoppen op Oxford street... Wat een drukte!! Overal mensen die in de weg lopen haha. We zijn er bijna 4 uren geweest en hebben wel 3 winkels bezocht haha! Straks maar vroeg gaan slapen, morgen wordt een lange dag! Eerst 's middags naar school en dan 's avonds papa en Dylan ophalen van Stansted (2uur reizen). Super veel zin in!!

Dikke kus Samantha

Reacties

Reacties

pieter

Nog ff sam en zijn we er,heb er ook zin in om je weer ff te zien en een goede gids te hebben in londen :-D tot zo

Xxx
Pap

opa en oma

Mooi verhaal we hebben vanmorgen honing bijtjes opgehaald die vliegen mee naar Londen.Wij hopen dat jullie gezellige dagen hebben geniet ervan.Kusjes opa en oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!