samanthanoordhof.reismee.nl

week 3

Alweer een week voorbij... Gaat zo snel!

Deze week naar school geweest en eigenlijk niet veel bijzonders gedaan. Ik heb besloten om niet meer naar de Engelse les te gaan op woensdag, omdat ik het niet zo'n nuttige les vond en als ik mijn essay zo goed als klaar heb, kan ik hem ook bij iemand laten controleren die mij dan tips geeft. Hierdoor was ik woensdags dus vrij! En Froukje en Kristel ook dus we zijn even gezellig Londen in geweest. Bij Harrods gekeken (zooooo veel leuke dingen en spulletjes) en daarna even door Oxford street gelopen. En natuurlijk even onze eigen Doutzen Kroes bewonderd in Victoria's secret.

Deze week ook vaak 's ochtends heeel vroeg wakker gemaakt door het boren en hameren beneden in de keuken. Deze week is de keuken eruit gegaan en is er een nieuwe vloer gelegd. Met de flat zit er nog niet veel vooruitgang in. 2 van de 3 formulieren zijn nu binnen, het wachten is dus op de aller laatste! Ik hoop heeeeel erg dat deze voor woensdag binnen is, want donderdag komen papa en Dylan!! En dan zouden ze gewoon bij mij kunnen blijven slapen, zo niet moeten ze nog een hotel/bed and breakfast zoeken. Fingers crossed (nog steeds).

Vandaag is gelukkig wel eindelijk mijn Erasmus beurs binnen gekomen! Heeeel erg blij mee, zo kunnen we weer een tijdje vooruit haha!

Deze week niet zoveel te melden dus.. Maar ik vermaak me hier prima! Vanavond even op stap om het weekend in te luiden!

Cheersss!

Reacties

Reacties

pieter

Dat slapen komt goed liggen vast wel meer onder de brug :-D :-D
mooi dat je het na de zin hebt zitten wij hie ook rustig

Pap

opa en oma

Blij dat je je beurs binnen hebt een hele zorg minder.Leg je vader maar onder de brug dylan moet binnen slapen hoop dat jullie heel plezier hebben als ze daar zijn dylan heeft erg veel zin in wij wensen jullie heel plezier toe kusjes opa en oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!