samanthanoordhof.reismee.nl

Week 1

De eerste week school, al zijn we niet veel op school geweest... Maandag begonnen met een les in het Engelse recht. Gewoon wat algemene informatie, was niet heel erg interessant omdat wij al veel afweten van het recht. Maar omdat er ook studenten rechten gaan volgen, die in hun thuis land geen rechten volgen, worden deze lessen gegeven. Daarnaast zijn de meeste lessen die deze week gegeven werden niet echt op ons van toepassing, maar meer op de studenten die hier een jaar verblijven. Daarom zijn wij niet naar alle lessen gegaan, alleen naar de lessen die belangrijk waren.

Zo heb ik vandaag eindelijk mijn rooster gekregen! De vakken die ik wou volgen zijn goedgekeurd dus hierdoor kon ik mijn rooster in elkaar zetten. Ik ga hier 4 vakken volgen; Medical law & Ethics, Commercial law, International and Human rights law en Family & Child law. Ik heb er heel veel zin in!

In mijn rooster ben ik op maandag en woensdag vrij (YESSS), maar ik ga waarschijnlijk op de woensdag een les volgen waarbij ik meer Engels schrijven en dergelijks leer (aangezien mijn Engels nog steeds niet zo best is haha). Hiervoor krijg ik geen punten dus als het me niet meer bevalt ofzo kan ik gewoon weg gaan.

Voor de rest bevalt het me hier prima! Londen is op een kwartiertje afstand met de trein en voor 8,90 pond kun je een dagkaart kopen waarmee je met de trein/metro en bus kan! Je kan daarmee dus door de hele stad reizen, ideaal!! Vandaag zijn we even bij de millenium building geweest en met een kabel baan over de Thames gegaan. Daarna nog met een super snelle boot over de Thames gevaren, super leuk! En het allerleukste nieuws is dat Anne een vliegticket heeft geboekt! 7 november komt ze hier 's avonds aan en ik heb er nu al zin in om haar de stad te laten zien :)

Allemaal dus goed nieuws, al moet ik wel zeggen dat ik Nederland begin te missen. De hagelslag, mijn eigen fiets en natuurlijk mijn vrienden en familie! Toch raar om hun niet om je heen te hebben... Maarja we houden vol hahah!

Voor straks lekker slapen en voor nu een dikke kus uit Londen!

Reacties

Reacties

opa en oma

Ben heel blij dat je zo goed op de rails hebt we missen je hier ook maar gunnen je diit zo xxxxxxxxxx

pieter

Super trots op je sammie!!!!!!
Mis je af en toe ook vooral als je dit smorgens om 7uur gaat lezen pffff.

Xxxxxx

Pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!