samanthanoordhof.reismee.nl

Gesetteld

Het is alweer een paar dagen geleden, maar hier is weer een verhaaltje! Het is hier vandaag super warm en benauwd, iets wat ik niet verwacht had in Engeland! Maar het begint hier steeds meer te wennen. Het eerst naar rechts kijken en daarna naar links, het gesprekken opvangen in het Engels en het alleen op een kamer zitten begint steeds meer te wennen. Het is alleen nog elke dag zoeken naar wat we gaan doen.. School is nog niet begonnen dus we hebben eigenlijk nog vakantie. Gisteren was het eerste welkomsevenement, een gezellige borrel in een pub in Kingston. Heel bizar om zoveel verschillende culturen en nationaliteiten bij elkaar te zien. Mensen stappen gewoon op je af om een praatje te maken en mensen te leren kennen. Super leuk! Toch blijf ik het lastig vinden om in het Engels te praten... Luisteren gaat me makkelijk af, maar het zelf praten... hahaha, maar dat moet gewoon wennen denk ik.

Ook zijn we een paar dagen geleden Londen City ingeweest! Wat een super toffe en drukke stad. Overal waar je kijkt kom je mensen tegen. We hebben de Big Ben, London Eye, Tower Bridge en de wacht wisseling bij Buckingham Palace. Gewoon even lekker de toerist uithangen en genieten van de stad!

Maandag begint school, althans dan krijgen we informatie en moeten we ons melden of iets dergelijks. Ik denk dat we dinsdag en woensdag ook naar school moeten om onze vakken te kiezen en onze roosters op te halen. En dan de 29e beginnen de eerste lessen. Ik heb er wel erg veel zin in, vooral omdat je dan een beetje ritme krijgt. Je weet wat je de volgende dag kan doen en wat je te wachten staat. En ik ben erg benieuwd hoe de lessen zijn en naar mijn klas natuurlijk!

Vanavond het tweede welkoms evenement: DJ night! Ik ben benieuwd. Volgende week is er hier een soort van KEI-week, alleen heet dit hier dan Freshers week en is het voor alle nieuwe Kingston studenten (dus ook voor de Britten). Deze week zijn de welkoms evenementen alleen nog voor de internationale studenten!

xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!