samanthanoordhof.reismee.nl

Een eigen huis

Wat is het toch fijn om te weten waar je de komende tijd slaapt! Geen onzekere tijden meer in een Bed and Breakfast! Eerste verhaal vanuit mijn eigen kamertje ;)

Vannacht voor het eerst hier geslapen, gister middag nog beddengoed moeten kopen haha! Gelukkig heeft de Primark fantastisch en goedkoop spul. Ik had natuurlijk zelf wel kussensloop en hoeslaken mee, alleen voor een eenpersoons bed en ik heb het geluk om een tweepersoonsbed te mogen hebben!! En het allerleukste nieuws is, is dat Froukje de komende 2 weken bij een vriendin van mijn huisbaas kan blijven slapen en daarna samen met mij en de andere student hier gaat verhuizen naar de flat! Super tof natuurlijk!

Vandaag zijn de ouders van Froukje gekomen om haar spullen te brengen. Deze zijn ze toen samen naar haar kamer gaan brengen en ik ben voor het eerst in mijn eentje op pad gegaan! Even langs de primark om een wasmand te kopen en een simkaart gekocht. Nooit gedacht dat ik nog met prepaid moet gaan bellen, maar hierdoor kan je elke maand een soort abbonement kopen zodat je overal internet hebt. Ook nog even boodschappen gedaan dus de eerste was kan zo worden gedaan!

Vanavond dus voor het eerst alleen slapen, zal wel even wennen worden dat Froukje er niet is. Gelukkig woont ze om de hoek dus als ik heimwee naar dr heb kan ik zo langskomen haha! En we gaan vanavond even skypen met thuis! Zin in!!

Morgen begint de introductie week, maar dit is niet verplicht. Froukje en ik gaan even kijken naar welke evenementen we willen en anders gaan we zelf Londen verkennen! Kijk er naar uit om de Londen Bridge te zien en alle toeristische dingen te ontdekken :)

See you soonnnn

Reacties

Reacties

oma

Dit klinkt goed heel blij dat je zo positief bent.Je kunt nu alles rustig overzien. Veel kusjes opa en oma.

pieter

Mooi dat nu alles toch op zijn pootjes terecht is gekomen,hou dat 2persoonsbed wel een beetje 1 persoons :-D :-D
Xxx

Papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!