samanthanoordhof.reismee.nl

EINDELIJK!

OMG! Zo zag ik het gisteren allemaal niet meer zitten en zo heb je een kamer gevonden tot Januari!!!! Ik ben zo blij

Laughing
Laughing
!!

Gisteren hebben we nog gegeten met de ouders van Froukje, zij zitten hier vlak bij op een camping met de spullen van haar en gaan maandag een road trip door Engeland doen. Tijdens het eten tips gekregen van mensen om een huis te zoeken enz. Zij zeggen dat je niet moet vertellen dat je maar 4 maanden blijft, maar gewoon na 4 maanden eruit moet gaan en dan je borg maar doei zeggen...

Gelukkig is dit voor mij niet meer nodig! Vanmorgen wat telefoontjes gepleegd en gereageerd op huizen/kamers. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die wel een kamer had, alleen we zouden over 2/3 weken moeten verhuizen. Zij gaat namelijk het huis waar de kamer nu is verkopen en heeft een andere flat gekocht waar wij dan weer in kunnen wonen. Qua ligging en buslijnen is de flat beter en de prijs zal hetzelfde blijven. De vrouw (Helen) is heeeel vriendelijk en aardig! Probeert ook nog een slaapadres voor Froukje te vinden, er is namelijk nog een kamer vrij in de flat! Even duimen dat dit ook lukt!!

Eindelijk valt alles dan op zijn plaats... Een last van mijn schouders en we kunnen er weer met volle moed tegen aan!

Ik denk tot snel!!

xx

Reacties

Reacties

Sietske

Topper, super goed! Genietenn nu. (:

Lieke

Yes eindelijk, ik ben blij voor je lieverd!! Zie je met oud en nieuw ???????? xxxxxx

Lieke

Die ??? Waren smileys maar dat herkent ie blijkbaar niet hahah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!