samanthanoordhof.reismee.nl

Nog steeds huizenjacht...

Dag 4 hier... Het voelt aan alsof ik hier al een week zit, echter zijn we nog niets vooruit gekomen. Nog steeds verblijven we in een bed and breakfast, nog steeds zonder huis. De motivatie begint langzaamaan weg te gaan, we krijgen alleen maar negatief nieuws te horen. ''Minimum term 6 months'', ''You'll need a UK guarantor'', ''Deposit 1000 pound per person''... Echt heel frustrerend. Gelukkig hebben we kunnen regelen dat een oom van Sabina onze UK guarantor wil zijn

Smile
. Hierdoor hebben we een huis op het oog, het enige wat ons tegen houdt is de 750 pond borg die we per persoon moeten betalen. Verder is het huis netjes en alle kamers zijn het zelfde, in elke kamer staat een 2 persoons bed (
Cool
), een bureau met stoel en een kleding kast. We zijn dus heeeeeeel erg aan het hopen dat t lukt, vooral omdat het ongeveer onze laatste kans is. Het wachten is dus op een verlossend mailtje en hopen dat we er zo snel mogelijk in kunnen, want het geld gaat nu op aan bed and breakfast en eten en dan gaat het snel... Hopen dat we dus heeeeel snel iets vinden!!! Tot nu toe is het genieten en plezier maken nog niet echt van pas gekomen... Misschien komt dat binnenkort
Cry

Bye Bye !

pieter

Moeilijke mensen ja die engelsen pff, fijn dat het wat gelukt is met die garantie en dan ook nog een borg,hoeveel vertrouwen hebben ze in de mensen!! Maak je daar niet zo druk om dat komt wel goed!!
Blijf er in geloven en geniet wel al is dat nu wat lastig

Gr

Pap