samanthanoordhof.reismee.nl

huizenjacht

Wat een avontuur, nu al!

Gisteren rond een uur of half 12 loka tijd aangekomen op Heatrow. Helaas kregen we op Schiphol te horen dat het Bed en Breakfast wat we geboekt hadden de eerste nacht niet door ging. Het was dus nog maar de vraag waar wij die avond zouden slapen. Op Heatrow was er gelukkig een soort tentje waar je een hotel kon boeken. Bleek dat de meeste hotels uitverkocht waren, omdat er Fashion week in Londen is... Er was nog wel 1 hotel, voor 160 pond per nacht (

Yell
). Wij dus maar met al onze bagage richting het hotel.. Wat een gesjouw... Maar dan toch maar aangekomen in een mega luxe hotel. Badjassen, stort douche, zeepjes en nog meer luxe spullen, waar we natuurlijk erg goed gebruik van hebben gemaakt!

'S avonds pasta gegeten in een lokaal restaurantje en daarna een aantal mailtjes de deur uit gestuurd, want ja we kunnen niet voor eeuwig in een hotel blijven wonen. Nu zit ik dan in een iets (heel wat) goedkoper bed and breakfast, waar een hele lieve man ons wil helpen met het zoeken naar een huis. Ook Sabina is vandaag in Kingston om te kijken of er iets voor ons is, dus hopelijk vanavond goed nieuws!

Voor de rest is het heel erg wennen dat mensen links rijden en rechts in de auto achter het stuur zitten. Oversteken is eerst helemaal rond je heen kijken of er geen auto aan komt. De Britten zijn wel heeeeeel erg behulpzaam! Ze willen alles uitleggen en het liefst willen ze je er nog heen brengen ook. Fanastisch! En we hebben al voor het eerst in een Engelse dubbeldekker gezeten, en ja opa deze is net zoals de jouwe

Cool

Op dit moment nog veel stress en gedoe om een huis te vinden, maar hopelijk binnen zeer korte tijd beter nieuws!

Laterrrrrr

pieter

Hotel leek me niet verkeerd :-) maar dan de spaarcenten zo op
Succes vanaaf en anders morgen

Xx

Pappa