samanthanoordhof.reismee.nl

Het begint!

Vandaag is het zover, het avontuur kan beginnen! Na een laatste nacht in mijn eigen bedje ging de wekker om half zeven en om half 8 vertrekken we richting Schiphol. Het begint nu echt spannend te worden en het besef dat ik echt niet op vakantie ga maar een paar maanden weg blijf begint te komen.

Koffers zijn ingepakt. 22.5 Kilo maar liefst.. Ik durf hem ook niet meer open te doen, bang dat ik hem niet meer dicht krijg! En ja Jardo en Astrid, jullie knuffel zit erin, maar vraag niet hoe ;)!

Nou mensen, jullie horen weer wat van mij als ik aan de andere kant van het Kanaal zit!

Liefs

Samantha

Reacties

Reacties

elisah

Heeeeeel veel succes Sam!! En vooral heel veel plezier;)

Xxx

Astrid

Hahah gelukkig. Knuffel ze ;)

Jardo

Whahaha toch wel?
Super.
Had je wel wat gaatjes in je koffer gemaakt? ;p

Sietske

Jaaah, 'Samantha Noordhof heeft je gepord'.
Al heb ik hem al 61x eerder gehad deze melding,
de laatste 2x waren toch wel even extra leuk!
Al zit je in London rond in verwarmde badjassen of aan een small target meal, onze poroorlog duurt nog wel even. Lekker op onze vertrouwde hoge niveau. (:

Geniet er van daar, dan geniet ik van zulke onzin dingen en je verhaaltjes die nog komen! Mis je stiekem al een heel klein beetje zeikerd! Kusjess xoxo

Sietske

Uiteraard moet het zijn ons vertrouwde hoge niveau. Hihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!