samanthanoordhof.reismee.nl

Voorbereidingen

Over een dikke week is het zo ver, dan gaat het avontuur beginnen!

Het voelt allemaal nog een beetje onwennig.. De vliegticket moet nog geboekt worden en het onderdak moet nog gezocht worden. Het voelt aan alsof ik een paar week op vakantie ga, echter wordt het wel een hele lange vakantie. Een klein half jaar vertoeven in Londen, ik heb er zin in!

9 september staat het vertrek gepland. Samen met Froukje Sikkema (HBO-rechten student, 4e jaar) vlieg ik naar Londen. Vanaf daar gaan we kijken naar een appartement voor de komende maanden. We zoeken voor een huisje voor in ieder geval 3 personen. Sabina Sodkan (HBO-rechten student, 4e jaar) vertrekt morgen avond al richting Londen om daar eerst haar familie te ontmoeten. Mocht iemand dus iets weten voor 3 personen, mail me!!

Laughing

Voor nu is het koffers inpakken, tickets boeken en zorgen dat we niets vergeten!

Tot snel!

Reacties

Reacties

Jolanda

Hey stoere Samantha. Natuurlijk gaan wij je volgens en ik verheug me op de berichtjes die je gaat plaatsen. Heel veel plezier in Londen en kom met een rugzak vol ervaringen terug...dat gun ik je.
Dikke tuut van alle Lapjes.
Jo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!