samanthanoordhof.reismee.nl

Lieke hier!

Happy new year everybody!! :D

Wat een super gezellig week heb ik gehad :) Zondags laat thuis gekomen en heerlijk geslapen in mijn bedje! Lekker groot en warm haha! Dit was alleen maar voor 1 nachtje want maandags kwam Lieke aan op Gatwick!! Super leuk! Samen met Froukje haar opgehaald, want een halfuurtje eerder dan Lieke kwam een vriendinnetje van haar aan. Ze hebben allebei heel erg geluk gehad, want toen we met zn 4en terug in de trein zaten, hoorden we dat er een ander toestel een noodlanding moest maken op Gatwick. Hierdoor ontstonden er veel problemen en konden er geen vliegtuigen meer landen of opstijgen. Super erg! Gelukkig gold dat niet voor ons en dus zaten wij 's avonds gezellig met zn 4en aan de pasta pesto :)

De volgende dag weer lekker de tourist uitgehangen! Alle bekende plekjes van Londen aan Lieke laten zien! Heel veel gelopen, we hadden er dan ook super mooi weer bij! En veel gelachen met onze selfiestick haha! 's avonds hadden we heerlijk fish and chips gegeten in een gezellig restaurantje!

De volgende ochtend bleven we iets langer liggen, want we moesten natuurlijk ook langer opblijven omdat het oud en nieuw was! 's middags zijn we even Kingston in geweest, lekker shoppen en boodschappen gedaan voor 's avonds. We hadden kaarten voor het vuurwerk bij de Londen Eye! We moesten er alleen al rond half 8/8uur zijn dus we moesten toch iets te doen hebben die uurtjes. Gelukkig viel het achteraf heel erg mee en hebben we HEEL ERG genoten van het FANTASTISCHE vuurwerk!! Echt het was zoooo mooi! Als je ooit de kans hebt om oud en nieuw in Londen te vieren: DOEN!! Echt een aanrader! We wouden na het vuurwerk nog even de pub in, maar het was zoo druk en we hadden geen kaartjes, dat we maar naar huis zijn gegaan. Onze avond was toch al fantastisch haha!

Donderdags eerst even lekker uitgeslapen haha ;) Rond een uurtje of 1/2 zijn we toch nog even Londen in gegaan, we wouden naar het museum, alleen deze was helaas dicht. Toen zijn we maar wat rondgelopen rond Piccadilly Circus en hebben uiteindelijk in een super leuk restaurantje gegeten! Heeeel lekker :)

Vrijdags was dan alweer onze laatste dag :( Gelukkig vloog Lieke pas na 18uur dus konden we 's middags nog even Londen in, want ja ze had de Tower Bridge nog niet gezien! Haha, wederom hadden we er super mooi weer bij dus konden we goed gebruik maken van de vers gekochte selfie stick ;) En toen rond een uurtje of 4 Lieke afgezet op de trein :( Super leuke dagen gehad! Was echt heeeel erg gezellig :) Thanks babe!

Vandaag stond in het teken van SCHOOL! Want ja, dat moet ook nog af! Gelukkig ben ik een heel eind opgeschoten :) Morgen na mijn wedstrijd nog even bezig en dan heb ik ook nog maandag en dinsdag! Moet goed komen (AFKLOPPEN haha) En dan komt mijn laatste gast alweer: MAMA! :) En over een week rond deze tijd zijn we alweer op Nederlandse bodem! Time flies when you're having fun :D

Dikke kussss

oma

Leuk dat jullie zo gezellig hebben gehad. xxxxoma