samanthanoordhof.reismee.nl

week 9

Goedemiddagg!

En er is alweer een week voorbij! 3 weekjes... 21 dagen te gaan en dan zitten we op dit moment in de bus richting het vliegveld. En er is nog zo veel te doen deze 3 weekjes!

Afgelopen zondag ben ik samen met Froukje en Jordi (een vriend die langs kwam) naar de Hunger games geweest in de bios! Fantastische film, kan niet wachten om het vervolg te zien, volgend jaar... hahaha!

Maandag zijn we met z'n drieen Londen in gegaan, zij eerst de London Eye in en ik heb zelf de toerist uitgehangen. Hele mooie foto's gemaakt, want het was heel erg mooi weer! En totaal niet koud, niet zoals in Nederland. Het heeft hier tot nu toe nog niet gevroren :) Daarna zijn we naar Nothing Hill gegaan, super gezellig marktje met leuke kraampjes. Nadat Froukje afscheid had genomen van Jordi zijn wij met z'n tweeen nog naar de St Pauls Cathedraal geweest, jammer genoeg konden we er niet meer in omdat het te laat was..

De rest van de week stond in het teken van essays schrijven en naar school gaan. Ik heb nu bijna 2 essays af! Nog 2 te gaan!! Gelukkig zijn de deadlines pas in januari dus nog alle tijd! Want er moet ook tijd vrij gemaakt worden voor leuke dingen! Voordat ik naar Nederland ga wil ik namelijk nog heel graag naar Stonehenge en de Wonder Bross Studios voor de Harry Potter film sets! En daarnaast wil ik ook nog graag naar het Winter Wonder land in Hyde Park :) Moet namelijk super mooi zijn, dus ik ben benieuwd!

Morgen heb ik een wedstrijd met korfbal! Super veel zin in :) Woensdag hadden we een hele zware training om ons voor te bereiden op de wedstrijd. Ze geven me hier heel veel zelfvertrouwen om zelf te schieten, want ze vinden dat ik dat zo goed kan haha ;p Misschien moeten we dat dan maar een keer doen! We zullen zien morgen :)

Net alle bustickets gekocht voor naar het vliegveld en voor in januari! We zijn er dus nu helemaal klaar voor! Kijk er naar uit om naar huis te gaan, maar aan de andere kant ga ik het hier wel heel erg missen! Alle leuke mensen, leuke dingen enzo. Gelukkig hebben we na kerst ook nog om heel veel leuke dingen te doen! Super veel zin in oud en nieuw met Lieke en om mama de stad te laten zien!

Nou ik ga maar weer bezig met mijn essays ;p

Dikke smakkerd

Samantha <3

Reacties

Reacties

opa en oma

Je verhaal gelezen mooi dat je daar alles zo goed gaat bezichtigen. Goed dat je daar zoveel tijd voor hebt ondanks je school.Kijken er nu toch wel naar uit dat je thuis komt.kusjes opa en oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!